تولیدی محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده دست

نوع قیمت :
قیمت :
تخفیف :
قیمت نهایی :
محلول ضدعفونی کننده دست

معرفی کالا محلول ضدعفونی کننده دست

کاربردهای محلول ضدعفونی کننده:

- قبل از قرار دادن مواد غذایی بسته بندی شده که از سوپرمارکت ها تهیه می کنید، در یخچال یا کابینت می توانید آنها را با محلول ضدعفونی نمایید.
- میوه ها و سبزیجات را قبل از قرار دادن در یخچال ضدعفونی نمایید زیرا یخچال ها محیط تاریک و مرطوب مناسب برای رشد باکتری ها و ویروس ها هستند. البته در این مورد از اسپری ضدعفونی کننده فاقد الکل و مواد سمی استفاده نمایید.
- اسکاچ و سینک ظرفشویی نیز به دلیل رطوبت زیاد، محل رشد و تکثیر عوامل بیماری زاست بنابراین باید با استفاده از این محلول ها ضدعفونی گردد.
- سطل زباله را پس از شستشو حتما ضدعفونی نمایید.
- اگر در محیط های آلوده رفت و آمد می کنید می توانید از اسپری ضدعفونی کننده برای لباس های خود نیز استفاده نمایید.
- محلول ضدعفونی کننده برای مبل، پرده و فضای خانه نیز مناسب است.
- هنگامی که فردی بیمار و ناقل ویروس در منزل دارید می توانید از محلول های ضد عفونیی کننده برای پاکسازی دستگیره در، سطوح کابینت، کلید برق، کمدها، دستگیره درب یخچال و .... استفاده نمایید.
- سرویس های بهداشتی از موارد اصلی انتقال ویروس است بنابراین حتما پس از شستشو، کاشی دیوار، سرامیک کف، روشویی و شیرهای آن را ضدعفونی نمایید.
- محلول ضدعفونی کننده را می توانید در محل کار برای تمیز کردن موس و کیبورد، خودکار و سایر وسایل استفاده نمایید. دستمالی را آغشته به محلول نمایید و وسایل کار خود را ضدعفونی نمایید.
- اسپری های ضدعفونی کننده برای پاکسازی گوشی موبایل، تلفن و سوییچ که بسیار در معرض آلودگی هستند مناسب است.

سایر مشخصات محلول ضدعفونی کننده دست

اطلاعات پایه

نام کالا محلول ضدعفونی کننده دست
گروه مصالح ، ابزارآلات و تجهیزات معدنی و ساختمانی - ابزار - لوازم جانبی و سیستم های تعمیرگاهی خودروئی - ابزار و تجهیزات تست و تنظیم خودرو - فیلر شمع سکه ای - فیلر شمع سکه ای
برند روژمس(پوریا مهر)
وضعیت نو
ساخت ایران

فایلهای پیوست

کاتالوگ
حجم کاتالوگ
ویدئو
حجم ویدئو

خصوصیات تخصصی کالا محلول ضدعفونی کننده دست

مشخصات کالا

نوع بسته بندی بطری اسپری گالن بشکه
توضیحات بیشتر در رابطه با عرضه محصولمحلول ضدعفونی کننده: رعایت بهداشت فردی همواره یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از هر گونه ویروس است. ویروس ها به راحتی با محیط سازگار شده و با تماس انسان با محیط به بدن انسان منتقل می شوند بنابراین باید در محیط نیز از بین بروند. معمولا برای از بین بردن میکروب و ویروس از محلول یا اسپری ضدعفونی کننده استفاده می شود. ضدعفونی کننده به موادی گفته می شود که از پوست دست، اعضای بدن و سطوح مختلف در برابر باکتری ، قارچ ، ویروس و عوامل بیماری زا مراقبت می نمایند. مصرف اصلی محلول های ضدعفونی کننده به صورت خارجی است و یکی از عوامل اصلی در تامین سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی است. خصوصیات محلول ضدعفونی کننده خوب: 1- محلول ضدعفونی کننده باید دارای مجوز بهداشت و تاییدیه از آزمایشگاه های معتبر باشد. 2- دارای خاصیت میکروب کشی و از بین بردن بوی نامطبوع فضا باشد. 3- دارای خواص از بین بردن میکروب و باکتری بر روی کلیه سطوح باشد. 4- از فساد، قارچ ،کپک ، باکتری و رشد میکروب جلوگیری نماید. 5- از انتقال ویروس، باکتری و قارچ به سایر سطوح و انسانها جلوگیری نماید. 6- به راحتی قابل استفاده باشد. 7- سرعت اثربخشی اسپری ضدعفونی کننده باید زیاد باشد. 8- دارای قیمت مناسب باشد. 9- در تهیه اسپری ضدعفونی کننده از الکل و مواد سمی استفاده نشده باشد. 10- دارای قدرت پاک کنندگی علاوه بر ضدعفونی کردن باشد. 11- اثرات نامطلوب و خاصیت خورندگی نداشته باشد. 12- دارای رنگ و بوی نامطبوع نباشد. 13- برای انواع سطوح مانند شیشه، کاشی، استیل، پی وی سی و ... مناسب باشد. 14- با محیط زیست سازگار باشد و اثر نامطلوبی بر روی سطوح یا محیط بر جای نگذارد. 15- با مواد شوینده سازگار باشد و در صورت اختلاط با مواد شویده و شیمیایی اثر خود را حفظ کرده و خطری نداشته باشد. 16- محلول در آب بوده و پایدار باشد. 17- قابلیت اشتعال نداشته باشد. 18- نیاز به شستشوی مجدد نداشته باشد. 19- در صورت استفاده برای دست، باعث خشک شدن و عوارض پوستی نشود.

اطلاعات کالا در سایت

کد کالا در سایت 100169
نام کاربری pooriamehr
تاریخ ثبت 1399/01/28
تاریخ بروز رسانی 1399/02/08-13:01
تعداد نمایش 748 بار
کلمات کلیدی تولید محلول های ضدعفونی کننده